Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa jtd 16v проблем с климатроник

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa jtd 16v проблем с климатроник

    Значи проблема е следния.Включвам климатроника на 18 градуса,компресора се включва,започва да духа и става доста студено.Обаче минава минута две и перката се включва силно за около 5-6 секунди и спира.Минава минута и пак се включва за 5-6 секунди и все така.Отварям капака тръбата км компресора е студена,радиатора на климатика не е наранен,не е зацапан.Изпуснах малко фреон но положението е същото.Някакви идеи и нормално ли е това?Мерси.

  • #2
    Перката тръгва ли на бавната скорост съвсем малко (около 5 - 10 секунди) след включването на компресора?


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Май не.Защото се чува звук силен това трябва да е бързата.А когато дигна капака и гледам тръгва перката рязко и се чува силен шум значи май тръгва само на бързата.

      Comment


      • #4
        С МЕС има диагностика. Иначе си оправи резистора на перката, което е най-вероятното

        Comment


        • #5
          Ако действително не работи бавната степен, което не е никак добре и за охлаждането на мотора, най-вероятно в това е причината и за историята с климатика.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Без включен климатроник на 90 градуса по табло се включва перката.Сега след като източих малко фреон духа студено но пак го прави това макар и не на една минута.Някви идеи?

            Comment


            • #7
              Ако бавната скорост на перката тръгва при около 90 гр. по табло а не тръгва почти веднага след включването на климатика, без значение температурата на мотора, вероятно проблемът е в пресотата или във връзката му до ECU - то.
              Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:51.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Запушен дехидратор или проблем в тръбите.
                Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от consult Покажи съобщение
                  Без включен климатроник на 90 градуса по табло се включва перката.Сега след като източих малко фреон духа студено но пак го прави това макар и не на една минута.Някви идеи?
                  A защо реши да източваш фреон вместо да го допълниш?
                  Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                  Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                  Peugeot 508 RXH 02.2013

                  Comment


                  • #10
                    Ами мислех че проблема е във високото евентуално наляане от препълване с фреон.Когато мотора е студен перката тръгва почти веднага след като се включи климатика.Но на всяка минута перката се включва за 4-5 секунди и все така.
                    Last edited by consult; d.m.y г., 19:52.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от consult Покажи съобщение
                      Без включен климатроник на 90 градуса по табло се включва перката.Сега след като източих малко фреон духа студено но пак го прави това макар и не на една минута.Някви идеи?
                      Моята е с 500гр. фреон, но има модели с 650. Да не са тия пренапълнили

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от consult Покажи съобщение
                        Значи проблема е следния.Включвам климатроника на 18 градуса,компресора се включва,започва да духа и става доста студено.Обаче минава минута две и перката се включва силно за около 5-6 секунди и спира.Минава минута и пак се включва за 5-6 секунди и все така.Отварям капака тръбата км компресора е студена,радиатора на климатика не е наранен,не е зацапан.Изпуснах малко фреон но положението е същото.Някакви идеи и нормално ли е това?Мерси.
                        Я поясни малко.... Това което описваш е така от както си взел колата или е от както е "пълнен" климатика или сега си му обърнал внимание че е така...
                        И недеи изпуска фреон еи така!!!
                        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                        Comment


                        • #13
                          Колата се кара наблизко и климатика се ползва само един път годишно когато се прибирам в Бг.(живея в Пилзен.)Откакто съм я купил е така.тоест почти 2 години.Миналото лято забелязах че е така,но не знаех дали е нормално.Иначе си духа доста студено и в момента.

                          Comment


                          • #14
                            Според мен не ти работи първата скорост на вентилатора и говоря малко по спомен,на 18бара се включва втора скорост и на 15 изключва,а първата се включва на 12-15.Мисълта ми е че нямаш първа скорост която да поддържа по-ниско налягането и когато трябва да мине на ниската скорост,тя направо спира
                            Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                            Comment


                            • #15
                              Имах подобен проблем наскоро с моя климатроник и се оказа точно в неработещия вентилатор. Само че при мен проблемът беше фасулски и се оказа в недобре контактуваща букса - не беше вкарана докрай, само я натиснах хубаво и си щракна и от тогава работи безотказно. Огледай най-напред дали и при теб не е нещо елементарно, защото бях на косъм да почна да разглабям и сменям сума ти неща.
                              Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                              GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                              Comment

                              Working...
                              X